.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پی انتشار شایعه احتمال تغییر استانداران استان های شمالی ؛
تغییر استانداران در دولت و وزارت کشور مطرح شده است
شمال نیوز: تغییرات پی درپی دولت در روزهای پایانی عمر خود را نشانه تلاش جهت پیدا کردن راهکاری سیاسی برای نجات خود، و همچنین مدیریت انتخابات دانست

در پی انتشار اخبار و شایعاتی در زمینه تغییر استانداران سه استان گیلان ،مازندران و گلستان ، یک سایت محلی در گیلان گفتگوهایی را با افراد و مسئولین مختلف استان انجام داد.

علی رغم شایعه خواندن منابع نزدیک به استانداری ،یکی از نمایندگان مجلس در گفتگو با این پایگاه خبری بحث تغییر استاندار گیلان را جدی دانست.

این نماینده گیلانی که خواست نامش فاش نشود، بیان داشت: وقوع این اتفاق (تغییر استاندار سه استان ساحلی خزر) محتمل است. وی در پاسخ سوال خبرنگار ۸دی که با تعجب سوال نمود، حتی گیلان؟! پاسخ داد :بله ، گاهی از مواقع آقای احمدی نژاد کارهای عجیب و غریبی انجام میدهند.

وی افزود: من خبر سایت تابناک را نخوانده ام، ولی از این موضوع اطلاع دقیق دارم؛ اگرچه این خبر غیر قابل استناد است اما بحثهایی از تغییر استاندار سه استان شمالی که متأسفانه شامل گیلان هم می شود، وجود دارد . البته بنده نه تنها خبر این تغییرات را تأیید می کنم بلکه از مطرح شدن این بحث در دولت و وزارت کشور نیز خبر دارم.

این نماینده گیلانی تغییرات پی درپی  دولت در روزهای پایانی عمر خود را  نشانه تلاش جهت پیدا کردن راهکاری سیاسی برای نجات خود، و همچنین مدیریت انتخابات دانست و در ادامه افزود: البته مردم این مسائل را تعقیب می کنند و اگر کسی از منصبی سوء استفاده کند یقیناً به وی اقبالی نشان نمی دهند.

وی دلیل این تغییر را مباحث انتخاباتی دانست و اظهار کرد: از آنجا که گرایش استاندار گیلان به سمتی غیر از خط سیاسی نزدیک به دولت است، لذا برداشت این جریان این است که هاشم نیا در زمان انتخابات به همان خط فکری خود تمایل پیدا خواهد کرد، بنابراین دولت تصمیم به برکناری وی گرفته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : تغییر استاندار
نظرات خوانندگان :

مازندراني 16 آذر 1391
دوست عزيز"درياي مازندران" نه درياي ...
مازندراني 16 آذر 1391
دوست عزيز" درياي مازندران" نه درياي .... ح تا اين حد. شما ديگر چرا
میلاد 16 آذر 1391
دوست عزیز درسته که بازی کردن با واژه ها کار مسخره ایه اما یادتون نره که اسم اصلی و تاریخی این دریا کاسپینه همون اسمی که همه دنیا به این ایم میشناسند!!! البته در ضمن تو اسامی مرجع جغرافیایی ایران هم اسم این دریا خزره !! حالا شما بگو مازندران!!
ساسان 19 آذر 1391
دريايي كه كل دنيا به كاسپين ،‌بعضي از كشورهاي ترك زبانه به خزر و به خصوص اعراب كه دشمنان قسم خورده ايرانند به قزوين كه همان معرب كاسپينه مي شناسند چرا بايد به نامي خود ساخته كه هيچ پيشينه تاريخي و بين المللي نداره معرفي بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مطابق بخشنامه دولتی سال ۱۳۸۱ نام رسمی دریای شمال ایران در مکاتبات فارسی دریای خزر و در مکاتبات خارجی Caspian Sea است. همان‌گونه که در مورد بسیاری دیگر از عوارض جغرافیایی جهان رایج است برای این دریا نیز نام‌های متفاوتی در زمان‌های گوناگون استفاده شده‌است. ولی «دريای هيركان» و «درياي كاسپی» از نظر تاریخی مطرح تر بوده است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.082 seconds.